Tarkistettu arvostelu
2/10 Huono
5.7.2017
Overall rate of TDL Kota Belud: Bad!!!!
Sally
Sally, 1 yön matka




















Kaikki näytetyt arvostelut ovat peräisin oikeilta asiakkailta. Vain meidän kauttamme majoituksen varanneet matkailijat voivat lähettää arvostelun. Tarkistamme arvostelut vaatimustemme mukaisesti ja julkaisemme kaikki arvostelut, niin positiiviset kuin negatiiviset.LisätietojaAvautuu uuteen ikkunaan