Tarkistettu arvostelu
6/10 Hyvä
16.12.2025
Kaikin puolin keskiverto hotelli - huone oli siisti, mutta vähän vanhanaikainen ja kaipaisi päivitystä. Nelihenkiselle perheellemme varattu huone oli saapuessamme varusteltu vain kahdelle, ja loput petivaatteet ja pyyhkeet joutui erikseen pyytämään. Siivous vain joka toinen päivä. Buffet-aamupala kallis valikoimaan nähden. Sijainti hyvä, kaksi metroasemaa vieressä ja Manhattanille vain pari pysäkinväliä. Lentokentälle metrolla ja AirTrainilla vain n. 40 minuuttia.
Marisa
Marisa, 5 yön matka

























