Tarkistettu arvostelu
8/10 Erittäin hyvä
22.2.2025
Kiva pieni hotelli, ympäristössä kauppoja ja ravintoloita. Hiukan "kotikutoinen" palvelukonsepti, paljon on muuttunut 5 vuodessa, jolloin viimeksi yövyin Bergerin puolella, silloin myös ravontola ja baari toiminnassa. Perhehuone hauskasti sisustettu ja toimiva, kivilattia kylmä. Aamiainen 15 euroa, valikoima on. Plussaa kahvikoneesra, joka 24h käytettävissä. Kävelyetäisyys vanhaan kaupunkiin, lentokenttäbussille ja Centraal asemalle
Anu
Anu, 3 yön matka






















