Tarkistettu arvostelu
4/10 Kohtalainen
20.4.2026
Sijainti: hyvä. Varasin 2-hengen huoneen ja maksoin siitä 2-hengen aamiaisen, Hotelli kuitenkin kieltäytyi ja väitti että olen maksanut vain yhden hengen aamiaisen. Orimme kollegalle huoneen ilman aamiaista, jotta hän olisi saanut toisen huoneeni aamiaisesta, mutta ei saanut.
Joko hotellin ja Expedian välinen kommunikointi ei toimi tai joku muu ei toiminut. Teen tällaista ympäri maailmaa kun matkustamme ryhmissä ja aina on toiminut. Nyt sain kuitenkin maksaa tupla hinnan yhdestä aamiaisesta js kollegani sai maksaa vielä erikseen aamiaisesta.
Todella surkea suoritus!
Jan-Erik
Jan-Erik, 2 yön matka





















