Tarkistettu arvostelu
6/10 Hyvä
26.2.2026
Henkilökunta ystävällistä ja auttavaista. Hyvä sijainti, moni kohde kävelymatkan päässä, samoin metro ja bussit. Lentokenttäkuljetuksen sai tilattua aulasta. Aamiaisella luvatusti marjoja ja hedelmiä, puuro myös plussaa. Aamiaisen kahvi valjua, vaihtelevuus minimissä, pöytäpaikat nollissa ruuhka-aikaan, klo 6.30 löytyi vapaa paikka ongelmitta. Huoneessa hieman tunkkaista, ilmastointilaite piti niin kovaa hurinaa, että herkkäunisempi ei olisi saanut nukuttua. Hintaan ja sijaintiin nähden aivan hyvä valinta ensikertalaiselle.
Hanna
Hanna, 2 yön matka




















